هر روز بهتر می شویم، اگر روحیه و امید داشته باشیم. (روزنوشتهای سید محمد اعظمی نژاد)
معرفی 10 برند لوکس جواهر دنیا در سال 2017(قسمت ششم)-Graff
دوشنبه 1396/01/28 ساعت 11:21 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست سید محمد اعظمی نژاد | ( نظرات )
1.نام تجاری GRAFF ششمین برند مشهور جواهرات لوكس در دنیا است. این برند در سال 1960 در شهر لندن و توسط Laurence Graff پایه گذاری شد. 
2. این برند در حال حاضر در سرتاسر دنیا بیش از 50 گالری عرضه محصول به صورت فعال دارد و به طور مستقیم 500 نفر در آن مشعول به فعالیت هستند. 
3. این شركت برای معرفی و ارتباط با مشتریان سایت مناسبی طراحی نموده است و اطلاعات مناسبی از جمله تاریخچه خود به صورت تصویری به مخاطبان ارائه می كند. البته در سایت شركت امكان خرید آنلاین وجود ندارد. این شركت از طریق فیس بوك،‌اینستاگرام،‌ پینرست و توییتر با مشتریان خود در تعامل است. 
4. شاید برای شما جالب باشد كه بداتید از جمله مشتریان مهم و مشهور این شركت رونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریكا، الیزابت تیلور،‌ اپرا وینری و سلطان برونئی است. 


یادداشت-دو مرد...
یکشنبه 1396/01/27 ساعت 07:56 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست سید محمد اعظمی نژاد | ( دیدگاه ها )
  • طی یکروز با دو مرد حدودا هشتاد مواجه شدم و البته این تنها وجه اشتراک آنها(سن) و ملاقات در یکروز برای من انگیزه ای شد برای نگاشتن این سطور.
    به گمان من هر دو نفر به دلیل سن تقویمی و از آن مهم تر امکان یادگیری قابل احترام هستند و البته یکی از آنها بسیار محترم تر!
    مرد اول را در دفتر کارش ملاقات کردم، یک مرد ۸۰ ساله بسیار موجه، موقر، شیک پوش که هدایت که کسب و کار بزرگ را به عهده دارد. او شبیه "بمب انرژی" است، روحیه ای فوق العاده مثبت و اثرگذار دارد اصلا شبیه به آدم های برنده است. امید به زندگی او بی نظیر است شبیه جوان های سی ساله(البته نه جوان سی ساله امروزی) صحبت می کند. بخش زیادی از حدود ۲.۵ ساعت و نیم جلسه مشترک با او و تیم کاری اش را به چشم اندازها و ایده های کم نظیر او اختصاص دارد که با انرژی مثبت کامل به حاضرین منتقل می کند. اصلا مجاورت با او حال آدم را خوب می کند.
    مرد دوم را اما فقط چند ثانیه دیدم، او در بخشی از پیاده رو در خیابان ولی عصر شمالی در یک زیر درخت ایستاده بود‌. چهره ای خسته، درمانده، تکیده و ناراحت، چهره ای شبیه بازنده ها! و با صدایی لرزان از عابرین درخواست کمک مالی می کرد. همان چند لحظه ملاقات اتفاقی با او انرژی منفی را به مخاطب منتقل می کرد. تنها با نیت امید به بهبود وضعیت کمک مالی اندکی کردم ، هرچند که این امید واهی است.اصلا مجاورت با امثال او به صلاح آدم نیست.
    1. البته قضاوت درباره مرد اول یا مرد دوم بدون در اختیار داشتن اطلاعات کامل اصلا درست نیست. لذا این نوشتار به معنای برداشت شخصی نگارنده است و نه قضاوت شخصی. 
    2. تردیدی در این نیست هر دو مرد در یک برهه زمانی از نظر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زندگی کرده اند اما نتیجه حال حاضر تنها به گمان محصول "سبک و شیوه زندگی" آنها است. 
    مرد اول از نظر جسمانی کاملا متناسب و سالم به نظر می رسید در حالی که مرد دوم هرگز اینگونه نبود و از اضافه وزن شدید رنج می برد.
    3.روز گذشته فیلم مستندی ساخته مسعود بهنود از دوست دانشمندم جناب آقای دکتر سید کامران باقری که از ذخائر و سرمایه های انسانی کشور هستند به دستم رسید که درباره زندگی فرمانفرما است. شاه بیت آن می گوید فرمانفرما فهمیده بود که قدرت و ثروت هرگز ماندگار نیست و برای همین فرزندان خود مجبور به تحصیل دانش کرده بود و فرزندان او قبل و پس از انقلاب از افراد موفق اجتماع بودند. 
    شاید این رازی بود که مرد اول آن را درک کرده بود و مرد دوم از درک آن عاجز بود.

  • 4.زندگی یا زنده بودن، یک انتخاب و تصمیم دشوار ولی مهم است که به نظر من این دو مرد هر کدام یکی را انتخاب کرده بودند. 
    #سیدمحمداعظمی_نژاد
    فروردین ۱۳۹۶

    پی نوشت۱: این داستان واقعی است.
    پی نوشت ۲: عکس تزئینی است.
    #زندگی #یادگیری #حال_خوب #داستان #واقعی

یادداشت...
شنبه 1396/01/26 ساعت 01:26 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست سید محمد اعظمی نژاد | ( دیدگاه ها )
undefined

در #فیلم «#فروشنده» ساخته #اصغر_فرهادی، سكانسی هست كه مرد سوار صندلی عقب تاكسی شده است و #زن جوانی كه در مجاورت او است احساس ناراحتی می كند و مدام از مرد می خواهد كه جمع تر بنشیند،‌ در حالیكه آن #مرد فاصله خود را از ابتدا با زن حفظ كرده است و البته یكی از شاگردان مدرسه آن #مرد(مرد در این فیلم نقش معلم را دارد)‌ شاهد این اتفاق است و بسیار از این بابت ناراحت می شود...
اما واقعیت ماجرا است كه در جامعه ما مردانی هستند كه دچار مساله هستند و متاسفانه به آزار این چنین زن ها در جامعه می پردازند و همین موضوع موجب ایجاد تصویر ذهنی نامناسب ها در زنان جامعه از مردان می سازند. آنها مردان را افرادی متجاوز به حریم شخصی و فرصت طلب می پندارند(كه البته شاید خیلی اوقات اشتباه هم نمی كنند)
به نظر من این #رفتارها نیز در #جامعه نشان دهنده بهبود #فرهنگ_اجتماعی و همچنین #سلامت_روان در افراد جامعه است. البته در بروز این رفتار شخصا حق را به جامعه زنان می دهم چرا كه متاسفانه در بیشتر موارد حس زنانه آنها درست است و مردان قصد تجاوز به حریم آنها دارند. 




معرفی 10 برند لوکس مد دنیا در سال 2017(قسمت پنجم) - Dolce and Gabbana یا D&G
شنبه 1396/01/26 ساعت 08:34 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست سید محمد اعظمی نژاد | ( دیدگاه ها )
1- پنجمین برند معروف لوكس مد دنیا، نام تجاری ایتالیالاصل dolce and gabbana است. این برند كه كار خود را از سال 1985 آغاز كرده است،‌با سبد محصول مناسبی شامل لباس،‌كفش،‌ كیف، عینك،‌ساعت،‌جواهرات بدلی،‌عطر و لوازم آرایشی جایگاه خود را در بازار لوكس مد دنیا دارد.
2. Domenico Dolce و Stefano Gabbana صاحبان اصلی این برند 32 سال پیش با دارایی تنها 1500 دلار كار خود را آغاز كردند. این دو نفر همجنسگرا هستند و البته بخشی از درآمد برند خود به حمایت از این جریان اختصاص داده اند به همین خاطر برخی از مردم از خرید این برند خودداری می كنند. 
3- این شركت با حدود 3150 نفر كارمند مستقیم در اغلب كشورهای دنیا بوتیك های اختصاصی دارد. این برند نماینده رسمی در كشور ایران ندارد(نماینده ای از ایران در سایت رسمی این شركت نام برده نشده است)
4. dolce and gabbana علاوه بر سایت اینترنتی بسیار خوبی برای ارتباط و تعامل با مشتریان طراحی نموده است(كه البته سایت آن در كشور ایران فیلتر است!)‌
امكان انتحاب و خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم نموده است. 
این شركت از طریق فیس بوك،‌توییتر،‌پینرست و گوگل پلاس،‌لینكدین،‌ اینستاگرام و یوتیوب،‌ كانالعلی ارتباطی و تبلیغاتی خود را با ذی نفعان خود توسعه داده است. 
5. هنرپیشه های معروف هالیوودی چون  مدونا، مونیکا بلوچی، ایزابل روسلینی، نیکول کیدمن، دمی مور از مدل های معروف این برند هستند. 



معرفی 10 برند لوکس جواهر دنیا در سال 2017(قسمت پنجم)-Buccellati
سه شنبه 1396/01/15 ساعت 12:57 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست سید محمد اعظمی نژاد | ( دیدگاه ها )

1- نام تجاری Buccellati پنجمین برند معتبر در بازار جواهرات لوكس دنیا در سال 2017 می باشد كه از سال 1919 فعالیت خود را در كشور ایتالیا آغاز كرده است. این برند تجاری یكی از گزینه های اصلی خرید برای مشتریانی است كه در جستجوی مشهورترین و گرانترین جواهرات در دنیا هستند. 
2. شركت Buccellati این نام را پس از ادغام شركت های فامیلی با همین نام در سال 2011 به ثبت رساند و در حال  حاضر گالری های عرضه محصولات آن در شهرهای پاریس،‌ لندن،‌مسكو،‌ توكیو،‌اوزاكا،‌ ناگویا، هنگ كنگ،‌میلان،‌ بوری هیلز،‌ سیدنی و  الیته شهر میلان و در مجموع 155 محل عرضه كالا در سرتاسر دنیا دارد. . در این شركت 200 نفر به طور مستقیم مشغول تولید محصولات لوكس جواهر هستند. 

3. مشتریان این شركت می توانند در سایت http://buccellati.com اطلاعات مربوط به محصولات این شركت را دریافت نمایند،‌ البته این شركت فروش به صورت اینترنتی ندارد و مشتریان باید به نزدیكترین گالری عرضه محصولات مراجعه كنند. Buccellati در شبكه های اجتماعی فیس بوك،‌توییتر،‌اینستاگرام،‌گوگل پلاس و پینرست با مشتریان خود در تعامل است. 
5. شاید جالب باشد كه بدانید تیم طراح و خلاق این برندAndrea Buccellati و Lucrezia پدر و دختر هستند. 
4. ارزش برند Buccellati حدود 282 میلیون دلار تخمین زده می شود و در سال 2015 درآمدی معادل 42.8 میلیون دلار داشته است. 





 
نظر سنجی
به نظر شما نقش هریک از ما برای بهبود کیفیت زندگی خود در کشور چقدر است؟





دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

Instagram